Mijn onderzoeken!

 Mijn Onderzoek!



 Het eerste onderzoek ging over 'hoe groot is een tiny house'. We hebben het onderzoek opgelost met hulp   van google. In het onderzoek heb ik een paar kleine foutjes gemaakt maar mijn besluit was wel correct.     Het antwoord: lengte = 12m    hoogte = 4m    breedte = 2,5m    max. oppervlakte = 50m².





Het tweede onderzoek: 'Massief hout of samengesteld hout'. We hebben in dit onderzoek geleer wat het verschil is tussen samengesteld hout en massief hout. We hebben ook allerlei verschillende soorten hout gezien. Het besluit: Samengesteld hout in bewerkt door de mens en massief hout is niet bewerkt.



Onderzoek 3:  Dit onderzoek was leuk omdat we echt iets mochten doen in de loods. Ik heb samengewerkt met Sterre en Roxane en dat ging wel goed. We werkten wel niet heel snel maar alles was wel goed gedaan, we kunnen wel nog aan ons tempo werken. Het besluit is een groot kader in ons boek dus kan je het bekijken op pagina 12 in mijn boekje.






Onderzoek 4:' Absorbtievermogen van materialen' hebben we in de klas gemaakt. Ik heb weer samengewerkt met Sterre en Roxane. We hebben allerlei materialen voor 10 seconden in het water ondergedompeld en dan gekeken hoeveel water er uit de maatbeker was. we hebben het besluit ingevuld in ons boek op pagina 15.



Julie Devliegere 2Ac

Reacties